Gästbloggeri av Zandrea.blogg.se

Nu gästbloggar jag här (hoppas det är okej med Tony :P) efter att ha hjälpt till lite med designen åt Tony som har denna blogg. Och visst blev den bra mycket bättre än innan? Men långt ifrån klar dock ;-)

Tony bad mig om hjälp med denna blogg idag och inte tackade jag nej heller, jag älskar att designa och att få hjälpa till så jag började på en gång!


Som sagt, den är  långt ifrån klar! Ska nämligen in lite reklam och annat skoj så jag kommer nog gästblogga här några fler gånger tills jag är klar med allt om det är okej med Tony såklart? :-) SOLKLART!


Ha en bra dag alla så ses vi i vimmlet eller något ;-) KRAM! //Zandrea!



Foto: Tobias Olsson

Kommentarer
Postat av: Tony

Tack så mycket Sandra, blev så mycket bättre, och ännu bättre ska den bli :-)

2008-07-12 @ 17:54:45
URL: http://www.heavens.se
Postat av: carro

Va bra det blir :):) Är den klar nu? :D

2008-07-14 @ 13:46:09
Postat av: Zandrea

Tony: så lite så :)



Carro: Tusen tack sötnos <3 Inte riktigt än ;)



Kramar alla :)

2008-07-14 @ 20:03:52
URL: http://zandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0