Sofie @ Heavensblogg! :)

Hallo :) Sofie som skriver nu, Tony som vela ge mig acces till denna blogg så vi kan skriva tillsammans om våra steg framåt!

Kul med alla som kom i helgen, vi hade riktigt kul! Tycker ni inte? :)
Tyckte även ni "modeller" var sjukt duktiga för att det var första gången! Ni visade inte er nervositet fast man är jääääkligt nervös! Min första fotografering år 2006 var jag ju läskigt nervös för i flera veckor innan! Men efteråt så kändes allt lite bättre, fast man var lite feg då för att testa nya saker.
Men ni kommer lära er massa om ni känner att ni vill fortsätta med att ta bilder.

Jag är ju coach med Tony, det vet ni nog redan eftersom ja coachade er i helgen :) Om ni vill bli fotatde mer av Tony, så finns jag med igen om ni vill :) med smink, hår och coaching om ni behöver :)

Tänkte bara skriva några ord här och så :)
Men annars får ni ha det suuuuperbra så hoppas jag vi ses någon gång :)
Här finns en bild som Tony tagit på mig, visst är han SJUKT duktig?
Eller, ja slänger in 2 av de bästa jag har :)



Kram från Sofie Hurtig - Planerare/modellcoach/webshopskötare


image124


image123

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hoppas du får en jättefin dag!

//Natalie B

2008-05-28 @ 09:38:23
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0