OH shit nån kommer!

Jag är tvungen att använda mitt "OH Shit Någon kommer" sinne. Som du märker är den inte trademarked, för att den är inte originell. Varenda kille som växte upp i mitten av 90-talet har detta sinne. Det är ett sinne fött ur behov, för överlevnad. Tillåt mig förklara.

Förr, så var internet en helt annan sorts best än vad det är idag, Nu är den vid och är en expanderade källa.. för porr. Men förr, var INTE internetet för porr!
Chokande, jag vet, men försök hänga med mig. Självklart fanns det porr på internet, men det var inte lätt att hitta. Du var tvungen att ljuga för hundratals av "Obs" fönster, och även då vara tvungen att gå med på ett riktigt dyrt medlemskap. Det kunde ta timmar bara för att hitta en sida med gratis bilder. Nu för tiden, kan man ladda ner Porr DVD rips under timmen. Vi har kommit en lång bit, baby.

Så för unga män, om inte våra farsor hade en lättåtkomlig samling av filmer eller tidningar gömda någonstans, för att då få våran fix var vi tvungna att förlita oss på naturfilmer på HBO/Showtime/cinemax sent på natten(Cinemax var speciellt bra.. därav förtjänsten av smeknamnet Skinemax ( En ordlek ) ). Dessa B-films bomber var ett slöseri på filmen som dom var gjorda på, den enda orsaken var att få en B-listad skådis ( vanligtvis Shannon Tweed ) naken och deltagande i en mjukporrscen i en minut eller två, även då så var det enda vi fick var bröst (Inte för att jag klagar, Jag älskar bröst (skriv sättet här är ett ganska roligt dumt sätt att skriva på )) Detta var våran porrfix, mina damer och herrar.Dagens generation av unga pojkar har inte den blekaste aning hur bra dom egentligen har det.

Vi kollade våran användbara Tv-tidning, användandes av varningskoderna som en mätare (BN = Kort nakenhet, N= Naket, SC= starkt sexuelt matrial). vi sökte igenom filmlistan tills vi hittade något som fick oss intresserade("N, N, BN Fan heller, N....SC?! Vi har en vinnare!"), och försökte då se den sent på kvällen, medans resten av familjen låg och sov. Som du kan föreställa dig så var detta rena smyguppdraget. Vi tittade på filmerna utan ljud (Tro mig vi missade inget) och var faktiskt medvetna om allt som hände i huset. Vi kunde skilja på varenda litet nattljud, från syrsornas ljud, familje- djurets rörelse, Vinden genom träden, när någon rullade runt i sängen, även sängljuden - generella rörelser, Resor till toaletten, eller "Hej jag tror att tvn där nere är på" runt rullningen. I nödfall kunde vi byta kanal till Scooby-Doo repriser, kasta oss själva i soffan och låtsas ha somnat medans vi tittat på tecknat. För att kunna ha denna livsstil var vi tvungna att finjustera vårat "Oh Shit någon kommer" sinne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0