Best western hotel

Efter att ha varit och hälsat på pappa en sväng och fått lite rock n' roll whiskey fick jag med mig syrran och brorsan till Sandra, vänta in Daniel, sen blev det hotellet, hade tänkt till travrestaurangen där Dregen var Dj, men det var redan fullbokat där, men hotellet var helt okej faktiskt, tur Tony fått körkort så man slapp gå hem iaf, hehe
Shit va sugen jag blev på Kinamat då, typiskt att ägarna åkt till Kina på semester då, ska jag behöva åka till Bengsfors för att få lite mat i magen? iof mycket godare och bättre då men, hmmm


Kommentarer
Postat av: Evelina

SV:

Ja nej jag har tyvärr inte gjort det men min syster har :D

Jo tack det var det verkligen :)

När ville du fota lite porträtt bilder btw som du pratade om för ett tag sedan? :D

2009-12-16 @ 12:48:14
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0