I pyjamas på ICA

Igår kväll lyckades syrran övertala mig till att köra henne till ICA för att handla, det var ganska sent, och när vi som bäst går runt och handlar utbrister syrran
- Vet du vad jag har på mig?
Jag såg förvånat på syrran
- öhhh nä vadå?
- Pyjamas, utbrister syrran
- Vaaaa! undrar jag
- Jag orkade inte byta om, så jag har mysbyxor och pyjamaslinne under jackan
- Haha, jag bara skakade på huvudet och skrattade åt syrran

Detta har nog många på jobbet skrattat åt idag, ska vara syrran till något sånt, inte varje dag man går och handla på ICA i pyjamas, haha

Kommentarer
Postat av: Z A N D R E A ´s värld

Hahah! Riktigt roligt att läsa, och seriöst sitter jag här och skrattar ;) Skulle vara as kul att se er båda i den där situationen IRL!



Det där har faktist hänt mig också..sjukt pinsamt men men ;-)

2009-02-17 @ 20:00:13
URL: http://zandrea.blogg.se/
Postat av: ♥ Jenny ♥

Haha vadå pinsamt!? Hahaha..

2009-02-19 @ 21:58:53
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0