Undrar varför??



Undrar varför mina grannar inte gillar min stereoanläggning och fester? hmmm jag förstår inte, så jag beslöt mig för att ta reda på det, och vart gör man inte det lättast om inte Internet, jooo då där kan man läsa allt... Så jag tror jag har hittat varför, hehe
CLS-215 är helt enkelt en av de största och grymmaste högtalarna som går att få tag på. Dubbla baselement i varje högtalare betyder att du träffas av ljudet från sammanlagt fyra 15-tumsbasar. Samtidigt! Då gäller det att hålla i sig...
CLS-215 är 1,3 meter höga och varje högtalare väger hela 50 kg - så försök inte baxa in dem i vardagsrummet på egen hand. Det kan också vara lämpligt att ha någon att hålla i handen när du vrider upp volymen för första gången. Gärna någon med medicinsk utbildning.
Varje högtalare har två 15-tums baselement av äkta Cerwin-Vega-klass.
Cerwin-Vega handlar om underhållning på högsta nivå. Tillsammans med en kompetent förstärkare får du en anläggning som gör att kan du se fram emot många års massiva upplevelser, för att inte tala om lystna blickar från avundsjuka vänner. Men de kolossala krafterna bör användas med ett visst mått av försiktighet, och tänk på att skydda öronen. CLS-högtalarnas extrema egenskaper i kombination med alltför roliga fester och filmkvällar kan orsaka hörselskador - och skrämma både barn och vuxna i hela grannskapet!
Hmmm hur löser man då detta problem tro? har suttit och funderat på detta länge och kommer bara på en lösning.
Bjuda in grannarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0