Yes man!

Precis kommit hem från en av dom bästa biofilmerna jag sett på länge, Lena ringde mig och frågade om jag skulle hänga med på Jim Carreys nya film Yes man.
Jag skrattade nog genom hela filmen, började redan innan filmen, när vi kom in i salongen satt det bara småbarn där, och Lena viskar och frågar

Lena - tror du vi har kommit på fel film?
Jag - Jag vet inte, haha vet du inte vilken film vi har gått på?
Lena - Öhhh näää är inte hel säker, tror det vara Yes man som skulle gå idag
Jag - Haha ja det märks, men det känns ju mer som det skulle kunna vara Bamse
Lena - Men du dom där småkillarna brevid dig kan väl säkert inte Engelska
Jag - Näää men det är väl textat
Lena - Men tror du dom kan läsa då?
Jag - LOL

Så vi typ hade brytit ihop innan filmen börjat, men det var tydligen rätt film, kom lite äldre precis innan filmen börjat.
Här har ni en trailer från filmen och jag kan bara säga en sak
SE DEN!!!


Kommentarer
Postat av: Lena

Kan jag skylla på att jag hade migrän? det borde jag kunna, var inte vid mina sinnens fulla bruk, men det är jag väl aldrig. tack för gårdagen ;)

2009-02-09 @ 14:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0