Heavens goes Arena

I Fredags var vi på Arena i Karlstad, Jag, Syrran, Micke, Carro, och Sandra, var riktigt grymt kul, blev lite för mycket av det goda, men det har vi av vissa anledningar inga bilder på ;-)
Tack så jättemycket till brorsan som ställde upp som chafför efter att ha haft körkortet i två dagar.  
Innan Arena röjjde vi loss lite på Mc Donalds, var ju tvungna att ha lite käk innan, hehe
Drev lite med två brats som skulle visa sig coola, Sandra, Carro, Syrran och Micke var ute i bilen och hämtade något när dom kom fram, konversationen lät ungefär så här.

Dom - Är du här ensam?
Jag - Nej, det är jag inte
Dom - Jo det är du säkert, erkänn
Jag - Nej, jag är här med några tjejkompisar
Dom - Ja säkert, gud va du ljuger då
Jag - Nej det gör jag inte.
Efter ett tag började dom skryta över sina föräldrar, och skulle impa
Dom - Vi bor i ett rätt fett hus ute på Hammarö
Jag -  Jaha !?
Dom - Min Farsa bor granne med Christer Sjögren
Jag - Jaha!? och vem faaan är det?
Dom - Öhhhh (Skakar på huvudet och går)

Va faan, jag hann ju inte ens fråga om jag fick följa med och fota Christer Sjögrens hus, han var ju tydligen kändis
men you know what, we'll meet again Bratz ;-)

Här kommer lite partypix!!

     

   


 


Kommentarer
Postat av: Jenny

HAha vafan det berättade du aldrig?? haha om bratsen

2009-03-23 @ 22:54:18
URL: http://caspadia.blogg.se/
Postat av: caroline

Ser ut som en lyckad kväll =)

Men Christer Sjögren vet du väl vem det är . ha.ha.

Ja alla lyssnar kanske inte till Dansbandsmusik =)

Så du är fotograf, vad kul.

2009-03-24 @ 18:52:02
URL: http://kringelmaden.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Heej!!

Här är det helt OK, hur är det med dig? Allt bra? Näe, det är ju så sant som det är sagt det, hundar är fan underbara! :)

Haha, näe minnet kan ju vara dåligt och alkoholen gör det ju knappast bättre :P

Men jag skickar iväg ett mail om en stund eller så då :)

2009-03-25 @ 20:39:13
URL: http://thisney.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Skickade förut, kom det fram? Hehe..

Näe, det kan ju vara lite knivigt med chaufförer.. och det är ju en liten bit också :O Men det ordnar sig nog, det gör det alltid till slut på ett eller annat sätt. Jo jag ska till arena jag, är det tänkt iallafall, kanske inte kommer så långt haha ^^

2009-03-26 @ 15:06:36
URL: http://thisney.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0