New moon!



Tänkte skriva lite om gårdagens kväll, Jag och Fanny var ju som sagt iväg på förhandsvisning av New Moon, andra delen i Twilightsagan. Först körde dom Twillight, sedan blev det en liten paus och dom lottade ut lite priser, sedan vid 24 drog dom igång New Moon.
Filmen var lika bra som jag förväntade mig, då jag har läst böckerna visste jag ju vad som skulle hända, var faktiskt lite trist. Det började dock inget vidare då filmen krånglade med ljudet dom första 5 minutrarna varpå publiken höll på att gå i taket... men det löste sig ju ganska snabbt, märktes ju att det var övervägande tjejer på filmen, då tjejerna höll på att skrika sig hesa när Jacob för första gången drar av sig tröjan och visar musklerna, för att torka av Bellas blod efter en MC-olycka, tyckte filmen var grymt bra och riktigt coola effekter, gillade ni Twilight kommer ni älska New moon också :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0