Skönhetsretuschering



Nu har jag beställt en dvdfilm om skönhetsretuschering, den verkar verkligen kanon bra, 6 timmars undervisning i Photoshop om skönhetsretuschav Anders Jensen

Kursen sker med video i din dator. Det blir riktiga lektioner som du kan pausa, spola eller se om när du vill.

Efter många år i branschen har Anders utvecklat en kurs med tekniker som håller hårda professionella krav. Undervisningen är uppdelad på ett naturligt sätt vilket gör det enkelt för dig att både se hela kursen från början till slut samt hoppa till det avsnitt situationen kräver.

  • Grundläggande verktyg och funktioner
  • Hud
  • Ögon
  • Mun
  • Hår
  • Makeup
  • Kropp och form
  • Ljus och skuggor

Detta ska bli så kul, väntar redan på den, skall skriva en recension om den när jag har gått igenom den

Denna kurs kostar 349kr


Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Svar; Hon var ju så rädd och orolig hela tiden, blev inte bättre :( Så det var ingen idé. Hon kan inte ha mått sådär superbra, tror jag :( Men det känns ändå tungt, det är ju inget man är glad över om man säger så :/ Ville inte sälja henne heller eftersom hon redan bott hos så många och det är inte många som vill ha en osäker och rädd hund :/

2010-02-11 @ 17:24:52
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Tycker du det är något man borde satsa på? Jag har funderat på att köpa den nämligen och du verkar ju hel nöjd! =)Jättefina bilder förresten!

2010-02-13 @ 12:24:51
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0