Hyreshöjning... Grrr

Idag fick det bli lite övertid på jobbet, helt plötsligt har vi jättemycket att göra, men är skönt med lite extrapengar på fickan :P
Började klockan 8 och jobbade till 14, jobbade över förra helgen också :-)
Nu ska jag sätta mig och skriva ner lite brister på min lägenhet, grannen ringde mig förrut och hade fått reda på att det var en hyreshöjning på gång, så nu ska vi lämna in lappar från varje lägenhet med brister som hyresgästföreningen ska få, sköter dom inte om lägenheterna och åtgärdar fel, utan man ska få tjata i evigheter så ska dom faaan inte ha nån hyreshöjning heller


Kommentarer
Postat av: Sofia

Helt rätt att göra som ni gör! Man kan ju inte bara höja hela tiden och sen har man samma gamla lägenhet. Inflationshöjning av hyrorna måste de ju göra ibland men ändå :)

2010-01-25 @ 22:17:50
URL: http://flashess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0