Eclipsepremiär



Igår var det äntligen premiär på tredje Twilightfilmen "Eclipse", så naturligtvis var jag på plats i Karlstad för att se den, åkte dit i sällskap med Fanny som är en inbiten Twilightfan.
Filmen tycker jag var riktigt bra, snygga effekter och mycket bättre än föregångaren New Moon, i Eclipse får vi följa Victorias kamp med att bilda en Armé av nyfödda Vampyrer som skall hjälpa henne att hämnas på Familjen Cullen och Bella. Edward och Jacob slåss fortfarande om Bellas kärlek, en Kanonfilm som är ett måste för Twilightälskaren :-)

Blev sent hem och jag skulle upp och jobba, det är konstigt när jag lägger mig sent som bara den, då har jag lätt att komma upp på morgonen, men lägger jag mig tidigt då är jag astrött och kommer jättesent till jobbet, tur man har flextid och kan börja lite som man vill :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0