Förbannade sprängstenar!!

På vägen nästan utanför där jag bor håller dom på att spränga och lägga ner nån kabel, dessa jäkla små sprängstenar ligger ute på vägen, och en sån har tryckt rätt in i däcket och gjort ett hål precis i kanten av däcket så korden har släppt, detta däcket har jag kört i sammanlagt kanske 3-4 Månader, och nu åkte jag på att köpa nytt för nästan 1000 spänn, precis som man inte har annat att lägga pengarna på lixom, typ omlackering och nya stötdämpare, blir så jäkla irriterad, detta ska faan vägverket få höra eller vilka det nu är som håller på att gräver där, dom kan väl få rent efter sig, inte var jag den ändå som fått punktering där heller, sedan var det massor av jack på fler ställen på däcket, dock inte igenom.

Tack till Martin och Tommy som är så snabba och hjälpsamma så dom fixade på ett nytt med en gång



Nej nu blir det iväg till gymmet, tjing på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0