Canon + Cactus V4 = Elinchrom

Som en del redan har hört så krånglade det ju en hel del när jag fick min nya kamera, fick inte min sändare att lösa ut Elinchrom studioblixtarna som jag köpt, jag ringde runt som en galning till alla fotoexperter, affärer, Canon support, och ingen hade nån aning om vad det berodde på, dom på Cyberphoto där jag köpte kameran sa att fungerade det inte med den sändaren jag hade, så skulle det inte fungera med nån annan heller, för dom var uppbyggda på samma sätt, men jag gav mig inte, jag fick ett tips i ett forum att testa Cactus V4, en radiotransmitter, så nu i Fredags fick jag den på posten, och guess what!!! den fick min blixtar att slå :-)



<3 Canon 550d + Cactus V4 = Elinchrom <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0