Modell av min altan

Skall snart ta över min mammas hus i Lennartsfors, så tänkte att det fick bli en del renovering, är ju alltid kul med nytt och fräsch när man flyttar in, så jag och Kenneth drog ut och tog lite mått på alla rum osv så man kan börja beräkna lite på det, i måndags kom Kenneth till jobbet och sa att han hade gjort en ritning på hur min altan skulle se ut, och fick även en inflyttningspresent i förskott, så jag kunde börja renovera :-)

Han hade lagt ner en hel helg på att snickra ihop en miniatyrmodell av hur altanen skulle se ut, han är allt rolig Kenneth, hoppas det blir lika snyggt i verkligheten :P


Modellen av min altan


Min inflyttningspresent :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0