Grillpremiären gick inte som väntat

Efter att ha monterat upp utemöblerna och kommit iordning så var det dax för en grillpremiär, det slutade ju inte riktigt som planerat kan man säga, efter att ha sett fel på flaskan jag hade hemma så köpte jag ingen tändvätska, trodde jag hade det men det var tydligen Tändgelé, som verkligen sög, var totalt värdelös, efter att ha försökt i ca 30 minuter att få tänt på grillen hade jag bränt upp halva luggen (tur jag skulle till frissan dan efter som fick sig ett rejält skratt), och det hela slutade med att jag fick springa över till mamma och steka köttet istället, så årets grillpremiär började ju inte så jättebra, haha


Utemöblerna på plats, blev riktigt bra :-)


Utemöblerna kommer från Hillerstorp och inköpta på Plantagen i Karlstad


Grillen på plats :P


Tändgelé SUGER!!


Kommentarer
Postat av: Johan

Sv: Ja det var den verkligen =) Tur inte du ändra dig =) JA vi får hoppas han kan hålla sig ett par dagar till =)

2011-04-19 @ 20:43:45
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0