Köksrivning

Nu skall jag tråka ut er med ännu mer renoveringsbilder, men nu är det snart slut för nu är det snart klart , hehe äntligen, idag byggdes hyllan klart i badrummet som skall vara bakom bubbelbadet, sen han vi riva ut det gamla köket också, blev mycket gjort idag, och som vanligt fick Kenneth med sig lite saker hem, haha han som samlar på allt, idag blev det lite köksskåp som han tog vara på :-)


Hyllan bakom badkar så gott som klar


Detta kakel kommer klä hyllan, provade att lägga dit för att se hur det blev


Kenneth lyfter bort köksskåpen




Gamla köket borta


Hoppas inte elektrikern har getingfobi när han skall krypa omkring på vinden, var en del rätt feta bon där, hehe


Kommentarer
Postat av: Johan

Ojojoj det går undan i rivandet minsann :)



Du dom där getingboen vet jag iaf att jag gick baske mig inte i närheten utav :) Hatar getingar uhj amejjen va vidriga djur =)

2011-02-02 @ 20:44:55
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0