Lite mer från renoveringen

Här kommer lite mer bilder från renoveringen, så ni kanske förstår att vi har fullt upp, men ska bli så skönt när det blir klart, till veckan kommer elektrikern och drar elen i badrummet, och veckan efter kommer rörläggaren och fixar alla rör som skall dras och den 14 Feb då börjar Morgan med kaklingen och klinker badrummet

Vi var och köpte ny kyl och frys i Karlstad i helgen, shit vilken grej, 127 Kilo vägde den, snacka om att vi slet för att få in den i huset, entrédörren var för smal så vi fick ta in den igenom ett altanfönster, först fick vi tippa över den på Jonathans madrass att åka på snön med, då gick det jättelätt att dra den, hehe


Jag, Pappa och Carro lyckades till slut få in kyl/frysen i huset






Kenneth sågar upp för nya bredare dörren till badrummet


Carro river tapeter i Jonathans blivande rum


Alla tapeter nere :-)


Dörren igensatt


Kenneth river bort det gamla fönstret som skall sättas igen

Nej nu får det vara nog med renoveringsbilder för idag, tjingeling så länge


Kommentarer
Postat av: Johan

Va heter denna rivningsfirman =) hahaha. Ser ut att va roligt iaf att riva ner allt :P

2011-01-27 @ 08:46:15
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/
Postat av: ♥ Jenny ♥

den där gungställningen där ska jag komma å hämta så fort det tinat i marken så jag kan gräva loss den :)

Ska ställa den hos mamma istället så mina barn kan gunga =)

2011-02-13 @ 20:11:03
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0