Årjängs marknad 16-18 September

Nu börjar den årliga Årjängs marknaden närma sig med stormsteg, och för er som aldrig har besökt Årjängs marknad rekommenderar jag varmt ett besök, marknadshelgen i Årjäng brukar dra runt 100 000 besökare och har ca 700 knallar, Kiviks marknad som är störst i Sverige har 100 000 besökare och ca 1000 knallar, så långt efter är vi inte, och detta är en folkfest utan dess like, marknaden besöks även av Axel's tivoli, självklart skall jag dit, så ser ni en tok som springer omkring och fotar allt och alla så är det bara att komma och hälsa :P

Är det någon som skall till Årjängsmarknaden?








Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm nu åkte ju jag dit bara för att du rekommenderade detta :) Och jag vill nog utbrista att detta var ett av dom sämre evenemang jag varit på :D

2011-09-18 @ 20:58:16
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0