Risa och Rosa

Jag tänkte att vi skulle köra en Risa och Rosa så här på eftermiddagen, vi börjar med en ris.

Ris: Jag skulle vilja ge Ris till dom som aldrig kan trycka av handtaget till bensinpumparna när dom, har låst det, så när man tar handtaget och är på väg att föra det till bilen så börjar pumpen och så kommer det bensin överallt, så jäkla svårt är det väl inte att trycka en gång på handtagsknappen!!!

Ros: Rosen ger jag till ljudböckerna, är helt suveränt att ha i ipoden och gå och lyssna på jobbet eller vart som helst, kunna göra massa andra saker samtidigt, här är några av dom ljudböckerna jag lyssnat på, har ni några tips på någon så skriv gärna :-)

  
  
  
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0