Titti tillbaka i Rix Morronzoo



Idag var då Titti Schultz tillbaka i Rix Morronzoo på RixFm, då Sofia Wistam före julledigheten meddelade att hon beslutat att sluta i Morronzoogänget för att kunna spendera mer tid på morgonen med sina barn.
I början tänkte jag Yeees för jag gillar verkligen Titti, men nu när första programmet har gått så saknar jag faktiskt Sofia lite där på morgonen, Titti i all ära men undrar om hon inte passade bäst med Benji, vem skall nu försvara Ola mot Rogers påhopp? Vad tycker ni läsare?


Kommentarer
Postat av: Johan

Jag tycker att det var allra bäst när det var Roger, Titti och Gert :) Då var det kul att lyssna på, sen vart det bara skit

2012-01-10 @ 18:51:43
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0