Breitling lagad :)

Igår drog jag och Daniel till Töcksfors Köpcenter för att se om jag kunde få tag på en ny sprint till armbandet till min klocka som säkert varit trasig i typ 2 år eller nått, har kollat på flera ställen men ingen har haft rätt storlek, men Ur och Penn i Töcksfors hade, så nu är den lagad, min favvoklocka :)

Så där ser man, storleken har betydelse, iaf om man skall få en klocka lagad :P

Och med detta inlägg säger jag God Natt! inom kort kommer flera bilder på Alexandra Engström och nya bilder på Charlotte Larsson, så håll utkik :)


Kommentarer
Postat av: sanja

mer tingeltangel att fastna i :) <3

2012-05-14 @ 00:32:03
URL: http://mydreamisnow.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0