Risa och Rosa



Dagens Ros:
Denna gången tänkte jag Rosa en tjänst som jag alltid använder mig av nu mer när jag delar stora filer istället för att maila, det heter Dropbox och är helt suveränt, testa detta :)

Dagens Ris:
Satt på jobbet imorse och kom på en sak jag tänkte Risa, dom nya smartphonetelefonerna har ju tydligen inget backupbatteri, så tar batteriet slut så kommer inte klockans alarmfunktion att fungera, tycker jag är jäkligt dåligt.
Här om dagen höll jag på att försova mig pga att inte alarmet ringde, slängde på mig kläder och ut i bilden... ja tror du inte på faan det står en timmerlastbil och last timmer på våran grusväg, slutade med att jag fick stå och vänta på den i 30 minuter... Arg jag var då!!!




Kommentarer
Postat av: Johan Jonsson

hehe exakt det där med lastbilen var jag ute för igår.. Då stod den fan uppe vid din väg där och lastade.. Skillnaden var att jag väntade fan inte utan la min gamla s40 i diket och gasade för glatta livet :) Jag kom förbi =)

2012-05-11 @ 07:41:54
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/
Postat av: Johan Jonsson

Hade nog jag med gjort om inte bilen jag hade redan sett ut som ett dike hahaha :)

2012-05-11 @ 09:13:28
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Är de mammas ved han hämta

2012-05-11 @ 09:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0