Arvika Hamnfest

After the American football on Saturday me and Ronnyah went to Arvika and met up with my friends. It was my brother Micke, Marcus, Åsa, Hege, Therese, Johanna and Sergio, then we met a lot of wonderful people there that we partied with :) We camped and went on Arvika Hamnfest with many great bands that played. We watched Norlie KKV, Ansiktet, Stiftelsen, Petter, Alphaville mm. An incredible weekend, thanks to all of you who were with
:)
 
Efter den Amerikanska fotbollen på Lördag så åkte jag och Ronnyah till Arvika och mötte upp mina kompisar. Det var min bror Micke, Marcus, Åsa, Hege, Therese, Johanna och Sergio, sedan träffade vi mycket härligt folk där som vi festade med :) Vi tältade och gick på Arvika Hamnfest med många bra band som spelade. Vi såg Norlie KKV, Ansiktet, Stiftelsen, Petter, Alphaville mm. En helt otroligt helg, tack till alla ni som var med :)
 
Heavens Photography gives you Arvika Hamnfest
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ronnyah

Den roligaste helgen ever på länge!!!

Alphaville in My heart <3

Svar: Ja eller hur! visst var dom grymma, nästan så man blir sentimental när man hör videon :)
Tony Ryman

Postat av: Johan

Är det där "Fet katt"? Alltså kända Fet katt, boggaren?

Svar: Ja visst det har du så rätt i, det är kända bloggerskan :)
Tony Ryman

2013-08-07 @ 18:08:24
Postat av: Nadine

Vem är snyggot i Sovsäcken?

Svar: Haha ja visst är han ett snyggo, det är min polare Marcus :)
Tony Ryman

2013-08-08 @ 23:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0