2012 - Ice Age



Hittills har jag recencerat filmer som jag tyckt om, men denna gången tänkte jag varna er för en film istället, filmen heter 2012 - Ice Age och är verkligen bland dom sämsta filmer jag sett, urusla skådisar och specialleffekterna var skrattretande.
2012 - Ice age är ett katastrofdrama i samma anda som "Day after tomorrow"
Ett vulkanutbrott på Island lösgör en enorm glaciär som krossar allt i sin väg. Ismassan rör sig med förrödande kraft över världen och når snart USA. Forskaren Bill Hart och hans familj tvingas tillsammans med miljontals andra kämpa för sin överlevnad när de inser vad som väntar - En ny istid!

Alltså, se ej denna, sämsta filmen ever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0