Snart Dansshow =)

Fick för några dagar sen låna hem ett studioblixtpaket från Fotoklubben, så idag har jag lekt lite och testat dessa, dom var faktiskt riktigt bra, så himla kul att fota när man har riktiga grejer.
Nu är det även snart dags att beställa biljetter till danshowen i Åmål den 1-2 Dec, som jag ska fota på, var ju där förra året också och fotade, hoppas jag får till ännu bättre bilder i år, var ju inte lätta att fota i blinkande lampor och dansare som rör sig i 200. Fick sitta på pressens bokade platser mitt framför scenen förra året, hoppas jag lyckas få dom platserna i år med =) 
Kommer troligtvis lägga upp bilder i bloggen därifrån sen.




"Det kommer en tid i varje människas liv när ett val måste göras, mellan rätt och fel, mellan gott och ont, mellan ljus och mörker. De besluten görs på ett ögonblick, men konsekvenserna av dom varar hela livet"

Jenna Jameson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0