Sweden Rock Festival

image126

Nu har våran Mingelfotograf Helén åkt ner till Sölvesborg för att gå på sweden rock festival som börjar imorgon 4Juni och håller på till den 7Juni, Några av banden som spelar i år är:

Judas Priest, Def Leppard, Poison, Triumph, Whitesnake, E.L.O, Saxon, Ace Frehley, Sebastian Bach, Poodles, Sabaton, Snacka om bra band det var i år :-) 

Hade vart kul att dragit dit, men på Torsdag drar jag till Stockholm till min polare som ska gifta sig där på Djursholm den 6 Juni, så då blir det smoking och riktigt uppklädd :-)
Sedan på Lördag var det tydligen flyguppvisning på Barkaby flygplats som vi ska kolla på, sedan på kvällen tror jag det skulle vankas mat i deras flyghangar :-)

Kommentarer
Postat av: Zandrea

åååh lätt att jag hade åkt å titta på Judas Priest :D

2008-06-04 @ 21:31:01
URL: http://Zandrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0