Grillmaster

Igår var jag ute och grillade i Lennartsfors hos Mamma och syster och hälsade på min systerdotter, Izabella, hon är så rolig nu, skrattar åt allt

image101

Jag är inte bara webmaster, jag är grillmaster också, och när jag höll på som bäst att grilla säger Jenny, "Hmmm undrar om hagen verkligen går där?" då kommer hennes galna häst springande och har smitit ner mot sjön.

image102

Åhh imorgon kanske jag kunde få komma och tatuera mig, hoppas verkligen han har tid, vore nice.
Nu fick jag en sån där sjuk idé igen som jag kan få ibland, tror nästan jag ska dra iväg och jobba en sväng, skönt med lite övertid, sen är det så skönt att sitta själv och lyssna på musik.



Dagens Citat " Det omöjliga tar bara lite längre tid" Cicero

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag va ju också med och grillade ju :P eller jag satt inne och kollade på men jag va med iaf :P hahaha..
du skulle ju ha lagt upp den bilden på dig och izabella som jenny tog.. när hon INTE skrattar :P hehehe

2008-05-15 @ 11:08:18
Postat av: Anonym

Haha min galna häst å min söta dotter. Va skulle jag göra utan dom. Å utan grillmaster blir det ju inget käk heller. Och min Nanny, Carro!

2008-05-18 @ 22:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0