KULKUL!

Tony och jag har fått in massa jobb nu! så roligt!
så nu har vi lite att göra, och skönt med extrapengar :)
Tony som fotograf, och jag som coach! :)

jag har även fått lite jobb inför balen & studenten!
Ska sminka och fixa hår på en tjej som tony ska fota i helgen inför hennes student!
Sen så ska jag fixa balfrissa och smink på min låtsaskusin! Blir bra det :)
Sen tar jag en pytteliten summa, för att jag sliter ju med det, tar ju sin  tid! :) är inte utbildad, så ja tar det ju skitbilligt! Men duktig, det får ja lov att säga att jag är, haha va töntigt det lät, men gjort massa frissor och sminkningar, från svår till lätt. Och oftast på mig själv med!

Sen är ju fotningarna för oss betaljobb med. Roligt att det går bra nu för Tony, men det är mkt nu inför studenten, sen är ju Tony extremt billig jämfört med en atalje, men lika duktig! Så det är toppen :) sen får de mer för billigare pris! ännu bättre :)


Heavens photgrapy!
Våran dröm :)

// Sofie Hurtig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0