Summering av veckan

Eftersom jag är så dålig på att blogga, så kör vi en summering av veckan som gått istället... Började ju jobba i måndags efter en 4 veckor lång underbar och regnig semester, så jag började kl 6.30, när klockan var 14 och jag nästan skulle gå hem då fick jag slänga mig iväg på akututryckning till Göteborg till ett företag där och fixa lite saker åt dom, så det var upp till Statoil, fixa hyrbil, dra till Gbg och var tillbaka kl 22.30, härligt förstapass efter semestern ;-)


På väg till Gbg

Som ni kanske har märkt har webshoppen varit nere ett litet tag, har nu fixat till den lite bättre och den är nu åter öppen, och nya kläder är på ingång :-)

Efter några heta tips på hur jag skulle bli rik knatade jag igår ut i skogen för att plocka svamp, Efter diverse jättebigga älgspår, intrasslad i spindelväv, fästingbett på pungen beslöt jag mig för att ge upp och traska hem, som tur va hade jag med mobilen så jag kunde dokumentera min svamputflykt och älgspår

 
Jättebigga Älgspår


Min Svampfångst


Kommentarer
Postat av: Jenny

man ska inte ha svamp i plastpåsar när man plockar

2009-08-27 @ 23:19:32
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0