Förbannade busschafför

Nu måste jag skriva av mig lite aggresivitet, skulle på möte med en revisor i Karlstad idag så jag skulle med bussen 8.35 imorse, vaknade lite sent så jag fick springa till bussen, när jag kom så stod bussen på plats och jag började gå, och när jag kom jämnsides med bussen börjar den åka, jag börjar springa skrika och vifta med armarna som en galning, men nej då tror du den stannade, inte heller... nästa gång kanske dom inte ska anställa en chafför som är både döv och blind, snacka om irriterad jag var, lyckades ta mig till Karlstad ändå, med bil, hämtade Sofie och vi åkte till revisorn, och mötet gick bra och nu ska väl företaget börja ta fart, fick mycket värt att tänka på, bra att ha hjälp av en revisor när man är på gång att starta upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0