Månadens modeller Juni

I Juni månad blev Louise Andersson utvald av besökarna till Månadens Modell, och Emma Nordqvist blev utvald till Månadens Bubblare, vi har försökt komma i kontakt med Emma Nordqvist så hon ska kunna få sitt pris, är det någon av er alla som röstade på henne som känner henne får ni gärna meddela henne om detta. Modeller som bytt mailadresser osv som vi inte kan komma i kontakt med kommer att få sitt pris uteblivet, så det gäller att hålla koll :-)



<< Louise Anderssons portfolio >>



<< Emma Nordqvists portfolio>>

Kommentarer
Postat av: Emma

jag är emma nordqvist! :) ni når mig på tel nr: 076-8038368. vad roligt att jag vunnit!!!! :)vad vann jag?

2010-01-26 @ 18:19:29
Postat av: Emma

jag hade mailadress: emmie_6@hotmail först, men har nu: [email protected], du får gärna ändra den! hade glömt bort att ändra själv... :( :(

2010-01-26 @ 18:33:43
Postat av: Tony Ryman (Fotograf Heavens.se)

Kanonbra att vi lyckades få tag på dig Emma, har skickat ett mail till dig nu, har lagt till din nya adress i våran mailinglista :-)

2010-01-28 @ 21:34:26
URL: http://lifeofheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0