Yes fick tillbaka min mobil :-)

Jaha vad ska man göra en Söndagskväll som denna då? Var ju på travfest igår, var riktigt kul, mycket folk och mycket att dricka, hehe sedan drog jag och Sofie in till krogen Hawaii och skulle träffa folk, men Sofie blev dålig så det fick bli att åka hem istället, åkte Limousine från Hawaii och hem, var lite kul, fast kallt, då Sofie hängde ut med huvudet utanför rutan ifall hon skulle behöva spy, sen när vi väl kom hem upptäckte jag att min telefon var borta, men som tur var låg den i limon så jag fick tillbaka den idag :-) Tack Åsa!!
Har slappat och kollat på Twilight idag till en härlig Calzone, Mmmm



Nej nu får det snart bli Beck tror jag, ha det gott folkens


Kommentarer
Postat av: ♥ Sofie - Welcome to my world ♥

hahaha fy tusan! de va röjj! de va den dääär jävla champangen som satt sig ;) bara för ja skulle va lite lyxig hahaha, nej men de va nog allt jag blandade :P baah! men de va roligt ändå :)



Idag får vi hålla alla tummar och tår!

Vi ses sen!

2009-03-09 @ 11:05:43
URL: http://sofiehurtig.blogg.se/
Postat av: Z A N D R E A ´s värld

Älskar den filmen! wow.. Idag kommer en vblogg upp igen ;) höhö!

2009-03-09 @ 11:58:08
URL: http://zandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0