Inga dagar kvar, bara timmar



Ja nu är det bara timmar kvar innan Winnerbäck drar igång på Löfbergs Lila Arena i Karlstad, ska bli så jäkla kul, ska försöka få med mig kamera så man kan få några bilder, vi har ju ståplater så vi ska försöka komma så nära som möjligt, shit vad jag har längtat efter detta tillfälle, sen att jag ska dit med min allra bästa vän och Brother in crime Daniel gör ju inte saken sämre, båda lika inbitna Winnerbäck fan, Daniel har dock sett honom ett antal gånger förrut, spänd på att se om Lasse har med sig nån gästartist denna gång :-)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tredjke gången jag får se.. Lika bra varje gång.! :D

2009-11-04 @ 13:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0