Julen 2010

Här kommer lite bilder från Julafton 2010, vi börjar med en fin vy från mitt hus utöver sjön på julaftons morgon




Detta fick Carro och Jonathan av mig i Julklapp, Disney on ice i Karlstad, skall bli kul, men Carro trodde Jonathan var lite för lite för det, så syrrans Bella kanske ska få åka med istället :-)


Familjen samlad till julmat, första julen utan Mormor, du är saknad Mormor *snyft*




När vi väl började på julklappsutdelningen gick strömmen, inte lätt att bo ute i bushen, som tur va fick jag doftljus av syrran i julklapp som vi kunde tända :P


Bella är inte sen med att visa upp sin fina julklapp av Morbror Tony :-)
Jättefin kappa fick hon


Mina julklappar, fick jättemycket fint, men mest blev det pengar, men det är ju alltid välkommet, sen är väl självklart att en flickfotograf skall ha Bingos bok "En flickfotografs bekännelser" :P


Kommentarer
Postat av: Johan

Fina bilder =) Spec dom med min Jenny på ;) hehe.. Roligt det där med Bellas kappa =) När jag o Jenny var på centret o handlade så såg jag den där, en sånn borde vi köpa till Iza sa jag då =) Tur inte det vart nått av för då hade hon haft två =)

2010-12-27 @ 09:57:35
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0