Aldrig fucka upp

Nu har jag läst ut boken "Snabba Cash" av Jens Lapidus, eller lyssnat ut kanske det heter, brukar lyssna på ljudbok på jobbet, tyckte den var jäkligt bra, vill se filmen nu :-)
Började även på hans fortsättningsbok "Aldrig fucka upp" som är andra delen i serien Stockholm Noir.
Mrado, JW är ute ur leken och sitter inne, men juggebossen Radovan är fortfarande en av dom mäktigaste i Stockholms undre värld.
Thomas Andrén är snuten som tvingas gå till motattack mot hela systemet, Mahmud al Askari är blatten som vill diktera villkoren för sitt eget liv, Niklas Brogren är legosoldaten som startar sitt eget personliga krig mot samhället. Alla tre blir indragna i Radovans gravitationsfält, den mörka delen av staden: Stockholm Noir. Här är inget omöjligt, här är allt till salu, men priset kan bli högt, jävligt högt


Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Tack Tony! Tror jag ska köpa den! Jag ska ju börja försöka fotografera människor mer så =)

2010-02-14 @ 08:53:07
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0