Två efterlängtade uppföljare

När jag surfade runt lite idag fick jag se att två av mina favoritfilmer har fått uppföljare, om man gillar skräckfilmer så är "Instängd 2" det givna alternativet, gillar man blått vatten, sandstränder, Lättklädda kroppar och äventyr så är "Into the blue 2 - The reef" valet, jag ska garanterat se båda två :-)
Efterföljare brukar ju som regel inte vara bra, men jag hoppas dom har lyckats denna gången då dom båda första filmerna var grymt bra

I give you "The Decent 2" and " Into the blue 2 - The Reef"





Kommentarer
Postat av: Sofia

Ska nog ta och kolla på Johan Falk-filmerna du tipsar om! :)

2010-01-07 @ 00:09:02
URL: http://flashess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0