Heavens fototräff, Mariebergskogen, Karlstad

I Lördags hade vi anordnat en fototräff i Mariebergsskogen, vi blev ett litet glatt gäng som smög runt i skogarna bland vass och fästingar och fotade så mycket vi orkade, var riktigt kul, men blev inte riktigt så många som vi hade räknat med, en del fick förhinder, sen tror jag vädret gjorde att en del hoppade över det, var ju inte strålande sol, men inget regn iallafall, men funderar på att dra ihop en fototräff till innan sommaren är slut, och hoppas på att fler har möjlighet att komma, såg ju att intresset fanns iallafall :-)

Här kommer lite bilder från träffen


Lina med sin Canon :-)


Evelina, Sofia, Emma, Sandra och Lina


Rebecca Sminkar Sofie för en plåtning


Sofie får håret fixat för en plåtning med Lina


Vicky


Lina fotar Sofie med lite assistans av Rebecca


Sofie


Emma, Lina och Rebecca



Kommentarer
Postat av: Erik Nygren

Jag funderar på att komma på eran träff om det blir nån mer gång! Jag behöver lära mig mer om modellfotografering :)

2010-07-30 @ 17:47:30
URL: http://eriknygren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0