R.I.P Corina 101101

I Måndags tog vi bort min kära vovve Corina, hon blev 12 År gammal, den senaste tiden har hon fått massa utslag på magen som hon låg och kliade på hela tiden, sedan när hon hade legat länge så märktes det att hon var gammal och stel, sedan hade hon fått problem med hörseln, hon hörde nästan ingenting, så vi beslutade att nu fick hon somna in. Sofie Hurtig har hjälpt mig att sätta ihop denna fina filmen som är till minne av Corina



” Corina, älskade vovve.

Du fick en att le, när du sprang runt och lekte och busade.
En sann vän det var du, att älska dig var inte svårt.
Kommer att sakna våra stunder, kommer att sakna dina livfulla bruna ögon,
Med den busiga glimten som alltid fanns där.
Många minnen delar vi min vän och i mitt hjärta kommer du för alltid att finnas.

Sov gott, Corina, älskade underbara vovve.”

Dikten skriven av Helén Andersson


Kommentarer
Postat av: Grodan

:/ Alltid trist sånt.. Vi tog bort min hund förra sommaren.. Usch.

2010-11-04 @ 13:01:34
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Grodan

sv: så sant så sant.. Tarras blev 15 så det var nog skönt för honom.

2010-11-05 @ 15:22:06
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0