Nya bilen, Volvo V70 T5, 295hk :P

Förra veckan var jag iväg och köpte mig en ny bil, en Volvo V70 T5 som var chiptrimmad hos Autotech motor i Trollhättan, den lämnar nu 295 hästar, yummiii :P, tyvärr kom 3 km från bilfirman sen tände sig motorlampan och den gick jättedåligt, ryckte och hade sig, åkte tillbaka till bilfirman som följde med till Volvo för att lämna in den, dom skulle stå för reperationen, så nu väntar jag bara på att få tillbaka den, var tydligen dålig kontakt i nått kablage till tändspolarna, så den misstände på 3 cylindrar, var iaf inte några större svårigheter att laga det enligt Volvo, så hoppas jag får den snart nu :P






Kommentarer
Postat av: Johan

Jätte fin =)

2011-04-19 @ 20:31:42
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/
Postat av: Veronica

fin den va=) och fin färg=)

2011-04-27 @ 07:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0