Kakling dag 1

På Måndag morgon kom då Morgan från Nordmarkens kakel och drog igång med kaklingen i badrummet, hade lite panik för förarbetet var inte helt klart, och jag hade en kryssning bokad på Söndag, så eftersom det inte var helt klart fick jag hoppa över kryssningen och klocka 4.30 på Måndag morgon åkte jag ut till huset för att försöka hinna klart det sista innan Morgan kom, fick lite hjälp av Per från Trankils byggtjänst med att täta och fixa lite med golvet för att hinna. Är det någon som behöver kakla badrum eller kök så kan jag helt klart rekommendera Morgan på Nordmakens kakel, han är grymt duktig, snabb och nogrann, dessa bilder är från första dagen, då har han hunnit satt upp våtrumsplattorna (Jackon) över hela rummet, målat på tätskickt, armerat golvet och lagt ut värmekabel













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0