Vräkta med omedelbar verkan!



När vi igår skulle tömma ur mitt gamla förråd på saker och köra till Lennartsfors, så upptäkte jag att min kartong med Julsaker hade fått inneboende, när jag kom ut med den hörde jag att det prasslade i den, vände kartongen på sidan och började plocka ur alla saker, i en mindre kartong innuti hade en musfamilj på 5 möss byggt sitt hem, dessa blev vräkta med omedelbar verkan och sprang som galningar åt alla håll, grävde ner sig i snön och sprang över vägen, var möss överallt, dog dom inte av kylan så dog dom nog av områdets barn som jagade dom och grävde upp dom överallt, skulle det finnas någonav dom med nio liv så satt grannens katt på hugg och var som heltokig när han såg alla möss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0