Indigo

I Mariehamn finns det en restaurang som heter Indigo, den tog vi en dag när vi var där, beställde Indigoburgare, kanongod var den, är ni där någon gång så testa den :P
På väg till Mariehamn fick vi med min otur punktering, fick slänga på ett litet reservdäck, som tur var fanns det en däckfirma på Mariestad och han var snäll och tog in min bil direkt, alla däcke var tydligen skrot, så det blev att byta alla rakt av, men nu är det nytt och fräscht :P


Indigo


Carro och Jonathan


Jag och Salle


Johanna


Jonathan väntar på maten


Indigoburgare


Mitt fina lilla reservdäck


Mitt gamla trasiga däck


Sönderslitet däck :P


Nytt och fräscht :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0