Sunne Vattenland

Idag var det så himla fint väder, bättre än det varit på mycket länge, så vi bestämde oss för att åka till Sunne Vattenland, och det visade sig sluta i succé, kanonväder och helt underbart, Jonathan hade jättekul, och fick åka med på många attraktioner, mest gillade han en vattenrutchkana som kallades Mammut som man sitter i en stor tub upp till 4 stycken, sedan åker man på en jäkla tur först igenom ett vattenfall sedan igenom mörker en bra bit, sedan rätt ut i vattnet, när vi kom in i den mörka delen hör jag Jonathan utbrista
- Åhhhh fyyyy faaaan, faan va fort
Haha jag skratta så jag höll på att dö, 3 År liksom


Var helt fullt när vi kom dit ca 30 minuter efter dom öppnat


Vattenlandet


Jonathan in Action


Relax


Jonathan hittade en kran att öppna för att spruta vatten på alla, haha


Jonathan träffade också Sune Haj :P


Sedan blev det att chilla lite :P


Carro skall åka fritt fall



Rätt högt!


Swisssssccchhh!


Utsikt över vattenlandet


och Frykensjön


Jag åker Fritt fall


Getaway in Sunne


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fina bilder :) Men hur i helvete vågar ni åka fritt fall? blir höjdrädd bara av att se bilderna :)

2011-07-28 @ 13:01:44
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0