Brännskadad

 

Idag har nog varit den värsta dagen i mitt liv, klarade inte sova inatt för att det var så ömmt på ryggen, men sen när jag hade kommit till jobbet blev det 100gr värre, fick panik och kunde inte sitta still för det kliade så, sprang runt som en yr höna, lyckades till slut hitta en kylspray som heter burnshield som skall vara mot brännskador och solbränna, kastade mig in på toaletten och började spraya på, fungerade rätt okej, men efter ca 1-1,5 timmar började det igen, hade ställt kvar sprayen på toan då det är jobbets, men när jag kommer dit har någon tagit eller förflyttat den så jag inte hittar den, i min panik kastar jag mig i bilen upp till Apoteket och köper kylbalsam, detta hjälpte mycket bättre, det höll i sig längre iaf, sedan har jag nu på kvällen fått nån tablett mot allergi som skulle dämpa klåda, så nu hoppas jag på att kunna få sova och att det är bättre imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0