Sala över helgen

I helgen har jag varit och hälsat på några vänner i Sala, haft en kanonhelg fast det inte riktigt blev som det var tänkt, fredagen blev det mest att slappa efter en lång vägs körning, på lördag skulle vi gå ut på hotellet men efter jag varit inne i 20 minuter så tyckte dom att jag verkade för full, så jag skulle ta en tur runt kvarteret och piggna till, kände mig långt från full, men tog en tur, men fick ej komma in igen, så det var bara att ringa på Natta som var snäll och kom ut och åkte med hem, där vara Ida och Simon, så vi fortsatte att festa där istället, gick bra det med :-), när jag skulle åka hem på söndag så svängde jag inom Mikael, en fotokompis som bor utanför Västerås, och hälsade på och kikade hur han bodde, verkligen trevligt, en helt kanon helg :-)

Här är en bild på Nattas söta Tea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0