Många nya läsare :-)

Oj kollade precis statistiken på bloggen, mina besökare per dag brukar ligga runt 50-60 stycken, vilket kanske inte är så många så sett, men för mig känns det riktigt kul att folk läser min blogg, sedan den 19:e december hände något, över 300 stycken besökare och över 600 sidvisningar, va har hänt liksom? Ska det fortsätta så här får jag ju börja skriva som en dåre i bloggen, haha, nej skämt och sido, ni som läser min blogg skall veta att jag tycker det är sjukt kul, Tack så mycket och fortsätt gärna läsa, desto mer kommer jag blogga och roligare inlägg :-)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hur många har du nu då :)

2012-01-07 @ 08:10:43
URL: http://Http://caspadia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0