Måsskit och rosé

Igår var jag runt i Kristinehamn för att se om någon kunde hjälpa till med att mäta upp oljetrycket på bilen, eftersom oljelampan blinkar till inbland vid tomgång, men ingen som hade tid :( Sedan blev det en tur ut till skärgården och kolla på picassoskulpturen och käka mjukglass, blev dock inte långvarigt då en fiskmås direkt efter jag kom ut från cafét flög över och la värsta blaffan på min axeln på min nya skjorta, så jag blev sur så vi åkte hem direkt. På kväll blev det dock lite trevligare stämning, vi gick ut på balkongen, tände levande ljus och gjorde vitlöksbröd och lite rosévin och satt och bara njöt :)


Kommentarer
Postat av: sanja

Går att notera att vi faktiskt satt kvar och åt upp glassen innan vi lämnade skärgården, samt att det var JAG Som dukade upp med ljus, vin, godis och vitlöksbröd ;)
"älskling bjöd på balkong-mys" borde du skriva :D

2012-07-10 @ 11:10:51
URL: http://sakittys.wordpress.com
Postat av: Kenneth L

Hade den träffat huvudet hade det betytt tur

2012-07-10 @ 19:36:12
Postat av: T vet vem

Haha... Tänk va många gånger jag och T diskuterat hur löjligt det är att skriva "till" varandra via datorn när man antagligen sitter i samma rum och bara kan öppna munnen... Svårt att kommunicera? Sen borde du som Tonys tjej känna honom så väl att du vet att han aldrig skriver älskling och sånt på internetsidor... Iaf väldigt sällan.. Samma sak när han va ihop men C....

2012-07-11 @ 08:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0