The girl with the passion for creepy

Här kommer några bilder från helgens plåtning med Sanja och Linn "Beeriz" Beermann, Beeriz fixade själv till några bilder och det är dessa fyra som jag har här, blev mycket nöjd med plåtningen och inga djur kom till skada ;-) Djuren är mina egna och det är Boaormen Hector och den rosahårade chilienska fågelspindeln som har fått det charmiga namnet Berta, haha
Flera bilder kommer inom kort då jag gjorde en session med Sanja och en session med Berriz och Sanja tillsammans och så denna med Beeriz och djuren :)

Fotograf: Tony Ryman (Heavens.se)
Model: Linn "Beeriz" Beermann
Retusch: Linn "Beeriz" Beerman (corpulens.wordpress.com)








Kommentarer
Postat av: sanja

SÅ snygga xD

2012-03-08 @ 12:56:29
URL: http://mydreamisnow.wordpress.com
Postat av: Beeriz

Hoo-hey! Jag blir så egocentrisk av de här bilderna.~ :D

2012-03-08 @ 16:51:44
URL: http://corpulens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0