Stuck in the middle of nowhere

Jag har nog fått Kenneth Lorenzens otur tror jag, skulle rengöra ett plaströr i bubbelbadet, stoppade ner fingret för att känna om det var något skit kvar, och där satt jag! Var tvunget att ringa mamma efter verktyg så jag kunde såga sönder skiten, 15 minuter och ett blått finger senare var jag lös :)
Är jäkligt glad att jag hade telefonen på handfatet, fick dra med mig hela badkaret för att nå den, haha, annars hade jag nog suttit där tills 14.00 när Johan kommer och kollar V75
Lyckades laga badkaret iaf, så blev ett underbart bad i karet efteråt för att trösta mitt skadade finger, fortfarande helt blått, fattar inte hur jag kunde få ner fingret, men inte tillbaka upp igen, hmmm


Kommentarer
Postat av: sanja

<3 förlåt jag skrattade så åt dig imorse :3

Men bra du kom loss o inte fick större skador på ditt stackars finger <3

Du får hålla fingrarna i styr ;)



Nu kan man iaf få ett bubbelbad nästa gång jag kommer över ^^

2012-05-05 @ 21:36:19
URL: http://mydreamisnow.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0